رالی ...

رالی ...

یه بار رفته بودم پارک صیاد اون زمان یه محوطه درس کرده بودن یه ماشینم داشتن(کارتینگ)من میخواستم سوار بشم اون زمان 13 سالم بود!!!

به بالای 13 سال اجازه نمیدادن سوار شن پسر خاله هام و مامان بابام اینقد با اون صاحبش صحبت کردن که با کلی شرط و شروط یواش برم و آرتیست بازی در نیارم قبول کرد که من برم منم سوار شدم این ماشینا هم سریع هستن هم خطر ناک واسه همین کاسکت سرم گذاشتم !!!

تو زمین هم با لاستیک میدون و این جور چیزا درس کرده بودن!!!

خلاصه منم سوار شدمو  شروع کردم به گاز دادن پیش اول رو حرفه ای رد کردم اما پیچ دوم گیر کردم به لاستیکا باز آمدن منو نجات دادن!!!

خلاصه گذشت و من سوار بودم تا به دور آخر رسید من اخرش پامو گذاشتم رو گاز و تا ته فشار دادم بعد با شدت به تایر های اخر پیست خوردم اینقد شدتش زیاد بود که من از روماشین بلند شدم و محکم کوبیده شدم رو صندلی!!!

من ناخواسته گاز رو تا ته فشار داده بودم ینی اصلا یادم نمیاد که گاز داده باشم فقط یدم میاد مغزم داشت از کلم میزد بیرون!!!

ازون به بعد این کارتینگم شد سوژه ی مسخره کردن من!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:,

] [ 11:52 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه